Merhaba güzeller güzeli annelerim😍 gebelik şüphelerim çokkk şükür ki doğru çıktı ce tam olarak gece iyibariyle 5.haftamıza girdik şükür🤲🏻
bugün 4hafta 6güblükken kesemizi göremedik🤦🏻♀️ Üzüldük biraz babamızla ama çok şükür kandada gebeliği gördük biliyoruz sizler kaçıncı haftada keseyi gördünüz😍 bu cuma gidiyoruz keseyi görmeye Allah nasip ederse haftaya cuma da kalp atışlarını duyacağız🤲🏻💜
dualarım bu güzel duyguyu yaşamak isteyen herkese🤲🏻