bigunanneolucak Kızlar hiç belirtiisi olmadan hanile olduğunu öğrenen var mı benim yarın 14.günüm hiçbi belirtim yok. 12.gün yaptım cıkmadı. Hamile olma ihtimalin var mı ? Belirtisiz yani .
gulsenmstf bigunanneolucak bı arkadasım ama adet goruyodu cok agrılı gecırıyo o hep yıne ole hastanelık olmus hamıle oldugunu ogrenmıs adet gordugu halde
HilalE2020 bigunanneolucak bende hiç anlamadım test yaptım çıkmadı ve hamileyken adet bile oldum ama 3 haftalık hamileymişim ☺️ şuan 20 haftalık hamileyim ve sağlıkla ilerliyoruz.
mrvshn1 bigunanneolucak Hiç belirtim olmadı adetime bir gün kala test yapmıştım bir ihtimal diye pozitifti 🤲🏻☺️hiç anlamadım hiçte bir farklılık yoktu ben de sadece tuvalete daha çok çıkıyordum onu da fazla su içtiğime yormuştum ☺️
gamzenurbozdere bigunanneolucak adetın 14 gün mü geçikti bence doktora gıt bendede öle oldu ama hamıle degıldım kist oluşmuş adet söktürücü vermişti
Hayalleredogru bigunanneolucak ben 10 haftalık hamileyim inan göğüs ağrısı dışında tek belirtim olmadı hiç belli etmiyor kendini adet zamanımda adet sancım oldu
Bsraao bigunanneolucak canım aslimda belli etmiyor diye düşünüyorum ben sadece minik bir kese haşhaş tohumu kadar en fazla kaşık ağrısı olur bence bende öyle olmuştu tabi herkezde farklı ama içini ferah tut belki sende olmayacak 🙏
gamzenurbozdere gamzenurbozdere ha yumurtlamadan sonra 14 gün gecti hımmmm ben ıkı gebelık oldu ıkısındede anladım goguslerım cok hassaslaşıyor ama malesef kucahım dolu degıl
bigunanneolucak HilalE2020 maşallah canım bende 12.gün yaptım cıkmadı 😢 yarın kan vericem inşallah vardır 🙏🏻
bigunanneolucak mrvshn1 inşallah benimde vardır sadece gögüs ucu hassasiyetim var yumurtlamadan beri :)🙏🏻
Gamze_7 bigunanneolucak canım bende de hiç belirti yoktu adetimde gecikmemisti 3 haftadan sonra kan tahlili yapıp öğrendim
Blossom bigunanneolucak İkisinde de hiçbir belirti yoktu. İlkinde adet gecikince öğrendim. İkincide hamile olabilir miyim diye adet gecikmeden testle öğrenmiştim. Belli belirsiz çizgi çıkmıştı.
bigunanneolucak Blossom seni tanıyorum coook oncedenn :)) dış gebelik geçirdiğim zamanlarda postlarıma cevap vermiştin :) ❤️
Anneballari58 Blossom ilk hamileliğimde koku hassasiyetim çoktu bunda nerdeyse hiç yok hamile değilişmiişim gibi arada korku düşüyor aklıma çok garip
Busra24 bigunanneolucak canım bende de belirti yoktu sadece göğüsün ve göğüs ucum fena agrıyordu adetim gecikince test yaparak anlamıştım