melmural Bende tayinciyim hemen oda yapmayı düşünmüyorum kime sorsam park beşiği öneriyor ama onun görüntüsünü pek beğenmiyorum ve kaba duruyor odama sığacağını sanmıyorum. Daha ince yapıda olduğu için küçük dikdörtgen ahşap beşikler var yatağımın yanına ondan almayı düşünüyorum 3 yaşına kadar rahat kullanılırmış. Diğer oda için ya da memlekete giderken götürmek için de gerek duyarsam uygun ve portatif sepet beşikler gördüm ondan alırım