Ssabiss 18+1 haftalığiz. Göğüslerim ilk baştan beri acayip hassaslaşmıştı zaten bu çok normaldi ancak son zamanlarda çok kaşıntı yaşıyorum göğüslerimde. Yaşayan anneler var mı acaba ya da önerdikleri bir yöntem 🐣
Cigdem_ckmz Ssabiss canim benimde öyleydi goguslerim cok kucuktu o haftada hep çatladı suan 34+1 im baya rahatsiz oldum goguslerden
Dilara12 Ssabiss merhaba benimde öyleydi bepanthenin kaşıntı kremini kullandım birkaç defa sonra hiç olmadı sizde deneyin😊