Anne18 Kızlar 23 haftalığım TV izlerken falan sırt üstü uzanıyorum bir sakıncası var mıdır? Geceleri sağ yada sola yatıyorum ama TV izlerken hep sırt üstü
160620 Anne18 ben de burda bekliyim🙊 bende 21 haftadayım sakıncası olacağını sanmıyorum daha erken ama yine de bilen birinden öğrenelim 🙏🏻
EdaY34 Anne18 uzun süreli sırt üstü yatmak kan akışını yavaşlattığı için 6.cı aydan sonra tavsiye edilmiyor çocuğa daha az kan pompalandığı için huzursuz oluyormuş
mervayd1n Anne18 canım aslında 30 a kadar normalmiş benim dr 30 dan sonra özellikle dikkat et dedi yoksa 30a kadar yeri var zaten yeterli alana sahip dedi yani