Aris Merhaba 22 hafta bebeğimizde kalpte ve bağırsakda parlaklık çıktı geri kalan hiç bişey yok herşey iyi şükürler olsun ikili test oldukça iyi çıkmıştı korkuyoruz
Aysn6767 Aris canım benim bebeğimde de 19.haftada bağırsakta parlaklık görüldü, detaylısı yapıldı şükür başka bir bulgu yoktu. 28.haftadayım gectiğiniz cuma günü kontrolümüzde doktorum gecmiş dedi. Sende stres yapma geçer🤲🌸
Guloyku2021 Aris bizimde kalpte parlaklık çıkmıştı şuan bişey yok genel olarak protein kalsiyum birikmesibden gözükebilir demişti doktorum şuan 33+4 sağlıklı çok şükür korkma bişey çıkmaz