ayseguloglum Kızlar bugün doktora gittim bebeğim 4 kilo dedi ama kiloda yanılma payı varmış 4 gün sonra tekrar gidecem sizinde başınıza geldi mı 4 kiloyla normal doğum olur mu
0Cerenk ayseguloglum canım ablam 4.200 normal doğum yaptı 2. doğumuydu 6 saat sürdü ama sonrasında çok zorlandı çok ağrı yaşadı içten yırtılmaları da olmuş, ilk doğumsa doktoruna danış iyice
Sisi ayseguloglum canım kilolu bebklerin daha kolay doğduğunu duydum hep kendini daha çok ittirebiliyormjş çünki zayıf bebeğe göre insallah doğumun kolay geçer😇
gamzenurbozdere Benim yengemde yaptı ama yapana kadar ne cektı devlette yaptı özel olsa hemen sezeryana alırlardı