Betulkalkan Bu hafta artık biraz agırlaştıgımı hissediyorum bu zamana kadar cok sükür cok rahat geçti hiçbir agrım sorunum olmadı ama cok az bel agrısı ve hafif karın agrısı geliyo arada siz de de oluyoe mu?
Melek_2121 Betulkalkan evet canım bende de bel ağrısı felan artı çok ağırlaştım geceleri bile uyuyamiyorum ağrılardan
Sevdaaa001 Betulkalkan benim sırt agrim sürekli var hic geçmiyor kime sorsam arada oluyor diyor is falan yapınca diyorlar ama benim hep agriyor cok nadir yanı ağrımadık zamanlar geceleri yatağa girince de bacaklarım cok fena agriyor damarları
Pnrtrz Betulkalkan benımde hep yan taraflara yatmaktan kalcamın yan kısımları agrıyor zaten zor uyuyorz her oturup kalktıgımdada bel agrısıyla yuruyorum sabah uyanıyorum parmaklarım bıle agrımıs oluyor bi sure cekıcez bunları 😔
Gebegunlugu Bende 34+2 yım canım ağrım yokta kasilmam çok kasilmadan dolayı 2 gün sonra dogum bebegim kuveze girecek 😏 sizin bebekler kaç gram? 34 hafta kontrolunuzde 33 haftamda 2200 gramdi
Betulkalkan Gebegunlugu ben en son 30.haftada gittim çarsamba günü gidicem henüz kilosunu bimiyoeum☹️
Melek_2121 Gebegunlugu gecen hafta gitim kilosu 2.350 gram di boyuda 48 santim haftaya tekrar gidecem doktorumuz gün verecek bize
Melek_2121 Betulkalkan inşallah sağlıklı bir şekilde yavrularımız kucağımıza alırız cnm herşeyin hayırlısı mecbur dişimizi sıkçaz artık 😂
Bicicekbibocek Betulkalkan Zaten asıl zorluk simdi başliyor 34 ten sonrası bel ağrıları kramplar karın ağrıları bacak uyusmalari Allah tam zamanında kavuşmayı nasip etsin inşallah
Hbsk28 Bende de çok sancı oluyo ince bi sızı şeklinde oluyo 34+2 bazen sırtıma giren ağrıları söylemiyorum bile nefes kesen türden yinede rabbim selametle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤗
Merakliana Betulkalkan ne agrılar ne agrılar birde 2-3 gündür akşamları ellerm ve ayaklarm şişmeye başladı normal mi 🙄 bn 32. Haftamdaym 😔
Melek_2121 Merakliana el ve ayak şişmesi normal cnm ben 25 haftaliken şişmeye başladılar şimdi 34+4 günlük olduk hala davul gibi ellerim ayaklarım
Merakliana Melek_2121 yaa bnm akşam oluyor sadece gündüzleri iyiyim belkş akşamları oturuyorum diye mi nedir. Diğer 2 sinde böyle olmamıştm diye korkuyorum bazen 🙈