Merhaba kızlar ben 38+3 deyim su an. Bebeğim son hafta da bir kılo almıs gorunuyor ve kilosu su an 3850 gram. Nasıl oldu anlamadm bır hafta once ki olcumunde 2900 Ken bır haftada 1 kiloya yakın aldı. Seker ölçümleri hersey yapıldı normal çıktı çok sukur. Fazla uzattım asıl sormak ıstedııgım şeye gelecek olursam her doğum guzeldir ancak ben normal doğumu çok ıstyrdum 4 kiloyu gecerse bebek dırek sezeryana alırım senı dedı 2 farklı doktorda. Irı beebeeği normal doğumla sağlıcakla kavuşan arkadaslar var mı acaba. Ya da onerilerinz