Bende geçen rüyamda 36+6 da çok kolay bir doğum yaptım. Beyaz kundakli pembis sapkali kırmızı yanaklı bir bebiş verdiler kucağıma. Kız istediğim için mi bilmiyorum ama iki gün sonra benden önce hamile kalan kuzenim var oda beni görmüş ondan önce dogurmusum bebek görmeye gelmiş kızım olmuş. 1 gün arayla üst üste erken doğum ve kız bebiş. Hangisi cikicak bakalım 🤭😁