Herkese iyi akşamlar çok şükür bende doğum yaptım kızlar hikayemi yazmak nasip oldu acaba bende yapabilecek miyim diye düşündüm hep hikayeme başlayalım ben 3 senelik evliyim geçen sene sağlıksız gebelik olduğu için kürtaj oldum 8.haftada çok ağladım hep dua ettim 6 ay korunduktan sonra hamile olduğumu öğrendim ve bende korku başladı ya olmazsa ya kalp atışı duyamazsam sağlıksız olursa sürekli kurgu içimdeydim ve doktorum hemen kan sulandırıcı iğneye başlattı her gün oksapar 6000 vurdum (iğneden aşırı korkan ben ) ama o kadar çok alıştımki ve günler geçti derken ben korkak bi insanım yani canım aşırı tatlı alttan muayene asla olamam ki dedim normal doğum kesinlikle yapamam ama genel anestezi ile sezeryanda istemiyordum spinal istedim inanın hiç korkmayın benim sadece damar yolu canımı acıttı ameliyathanede belden vurulan iğneyi hiç hissetmedim sonra hemen uyuştu zaten sonda ya gelince dedim lütfen tamamen uyuşşun öyle takın dediğim hibide yaptılar hissetmedim sonra doktorum geldi başladılar 5 dk içinde prensesim doğdu doktorumla ameliyathanede sürekli muhabbet ettik ❤️ Çok pozitifti sonra diktiler derken çıktık ağrım yok denecek kadar az ilk yürüyüş vakti geldi herkes o kadar çok korkuttuki beni inanın hiç nişe yok sonra kalktım ya bikere bidahada yatmadım ilk gece kızımla kendim ilgilendim hep gezdim tur attım ilk yürüyüşten sonra hemen gazımı çıkardım tabi yürüyüş öncesi sonda meselesi var korkuyorum çıkartırken acırmı falan diye hiç hissetmedim idrarımı yaptım sonra inanın kızlar o kadar çok korkıuodumki hiç nişey yokmuş benim genel anlamda sadece damar yolu açma be ameliyattan sonra pis kanı akıtmak için karnına 4 5 defa bastırıuolar 1 saat ara ile kanı boşalttılar anlık bir acı sadece başkada bişey olmadı hiç korkulacak bişey yokmuş bunu bilin kızlar spinal sezeryandan hiç korkmayın şimdi prensesim yanımda uyuyor ❤️ Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🤲❤️ Soru sormak isteyen varsa cevaplarım 🥰 4 günlük bir anneyim ❤️