Deterjan üni baby aldım kullandım bile kızımın eşyalarını hazırladım,güzel gibi..ama şampuan mustela kesinlikle..başka alternatifini düşünmüyorum bile..ben losyon tercih etmiyorum kızlar yaza gelecek doğumum,önümüzdeki ay yani,bol bol yikanacagi için ben bebe yağı tercih ettim.mustelanin bebe yağını aldım...