black8 24 haftalık gebeyim.Gögüs kafesimde çok şiddetli yanma hissi yaşıyorum, yani nasıl anlatsam boynumla midem arasında kalan bölgede aşırı bir yanma var ve her akşam oluyor, hamilelikte bu durum normal mi?Ateş basıyor gibi yanıyor
Ftmm black8 batma gıbı oluyor demi snkı ates koymuşlar gıbı demi bebegın sacı cıkıyor ondan benim kızımda da oyleydı acayip yanıyordu simdi 3.hamılelıgım yine aynısı oluyor korkma
Nehirimmm06 black8 merhaba canım bende 23 haftalık hamileyim tam tarif ettiğin gibi bi yanma hissi var sabahtan beri sen nasıl geçirmiştin
black8 Ftmm ya batma demeyeyim de böyle sanki ateş yanıyor gibi soluk borumda, süt içiyorum her akşam biraz geçiyor sonra yine oluyor, ara sıra oluyordu ama şuan her akşam. Saçları çıktığı için mi gerçekten 😳
ZehrasMom Mide yanmasının sebebinin saç çıktığı için olduğu söyleniyor ama bebiş mideye baskı yapıyo büyüdüğü için o yüzden de olabilir lahanayı dene bide iyi gelir mide yanmasına
black8 Nehirimmm06 gaviscon diye bir şurup yazdı doktorum onun sayesinde çok rahat geçirdim o süreci.Şurubu içer içmez anında geçiyordu yanma.