Tugbaslan3458 açlık şekerine bakıldıktan sonra ya karnını doyur gel diyip tokluk bakacak, yada şimdi gazozumsu şekerli sular var ondan içiceksiniz 1 saat sonrası şekerinize bakılacak (yükleme bu). Eğer şekerle ilgili sorun varsa ilac kullanmıyosunuz tabiki, diyete başlıyorsunuz, şekerinizi takip ediyorsunuz kendiniz. Düşmüyorsa insüline başlıyorsunuz. Ve sizin şekerle alakası yoksa bilede yeme icmenize su fazlalığından dolayı dikkat etmeniz gerekiyor.