Çok geçmiş olsun çok üzüldüm ne hissettiğini çok iyi anlıyorum 2defa kürtaj oldum. Nasıl geçtiğini bilemem o sürelerin. Testler doktorlar vs çok uğraştım. Dua et, olumlu düşün, hamile kalınca olumlamalar yap iyi şeyler söyle sesli olarak elini karnına koy. İlk kürtajımdan 2 ay sonra hamile kaldım ikinc kürtajımdan sonra 6 ay ara verdim doktorum öyle önerdi tabi bazı hastalıkların olduğu tespit edildi. Şimdi yine hamileyim reglime 3 gün var. İnşallah bu sefer olacak. Sen de içini ferah tut kokma endişelenme.