Bsraa9 bugün doktora gittim. Doktorumla konuştuk bebek şimdiden kafasını doğum aşağıya döndürmüş😄 her şey normal gözüküyor normal doğum yaparız dedi. Ay dedim ben paniğimmmm panik atağım var nasıl olcak. 2-3 kere söyledim ama ne çare🤣Yaparsınız her şey güzel ilerliyor en iyisi normal olması dedi. Sonra da ilerleyen haftalarda çatı muayenesi yaparız o zaman belli olur dayanıp dayanamıycağınız ona göre bi yol izleriz dedi🙄🤣