Merhabalar anneler 🤗
bilgi amaçlı post olsun dedim , 9+5 im ama hala kasık ağrılarım var , mide bulantım var fakat istifar yok çok rahatsızım bu konu da bir de tabi ki de haftalardır kabızlık sorunum var sizler de de var mı ? Ne yapıyorsunuz bu durumlar da .
Ve bir de çalışan anneler var mı ?