Gulsen4224 Ayse51_ k https://imgyukle.com/ bu linke tıklayın. Resim yükle yazan yere tıklayın, yüklemek istediğiniz resmi seçin ve yükleyin.Ardından önünüze iki seçenek çıkacak “Resim link” ve “Resim url adresi” ikisinden birini kopyalayıp buraya yapıştırın. 🌸
Sermec27 gzmyldz_18 yok bende gördüm ultrasonda oğlum 12 haftada bana tekme atıyordu ama ben hissetmedim erken blr hafta cünkü bu bebeğim de 10 haftada ultrasonda yine harekekt ediyordu ben yine hissetmedim oğlumu 17+4 lerde hissetmiştim bu 2. Gebelik inşallah 16 gibi hissederim şimdi arada pıt pıt oluyor ama o nabız atması farkındayım 🥰
UrazyadaMasal emine-06 benim 2. Gebeliğim 14. Haftamdayim hala hissetmedim oğlumda 12 13 gibi hissetmiştim. Ama o zaman zayıftım şu an daha kilolu hamile kaldım. Onunla bir ilgisi olabilir mi bilmiyorum. Bu biraz tembel çıktı 🤭 ama ultrasonda hiç durmuyor balık gibi. Anlamadm
KayBus SERNUR benim doktorum da 22z haftaya kadar hissetmezsin ilk gebelikte dedi. Bir sürü araştırma var böyle bir bilgi yok imkansız dedi. Ben 16. Haftamdayım 😩 hangi doktora inancaz bilmiyorum
SERNUR KayBus valla hissettigim önemli bence 😍 benim doktorum zayıf oldugun için normal hissedebilirsin dedi hatta bu gün kontrole gittim nasıl gidiyo dedi bende vıyır vıyır durmuyor dedim güldü 😂
Buketkucuk emine-06 benim 16 haftalıkken hareketlenmeye başladı, ilk gebeliğim. İkili taramada %90 kız denmişti, 16.haftamda doktorum %99 kız dedi şimdi ise detaylı ultrasonu bekliyorum tamamen kesinleşir inşallah🙏🏻🌸