SERNUR canım pek mümkün değil tıbba göre yani 14 gr bebek hareket edecek güçte ve bizim bunu hissetmemiz mümkün değil doktorum bana demişti gebelikte kan fazla pompalandıgı için cok fazla nabız atması olur pıt pıt diye anneler cok karsıtırır onu bebek hareketiyle diye hatta ben doktoruma 17+4 te hissetmiştim demiştim mümkün değil demişti o zaman bile belki de o benim nabzımdı zaten ondan sonra 1 hafta hiç hissetmemiştim 🥰 rabbim kucagına almayı nasıp etsin inşallah 🤲