Lilaaa doktora da gorundum adet 3 cu gun.prolaktin 33.3 cıktı biraz sınıra yakın dedi ve dostinex verdi düşürüyormuş.allahtan hayirlisi ni istiyorum .inşallah yakın zamanlarda sağlıklı bi hamile.olmayi umid ediyorum.cok.tesekkur ederim☺️ r🙏🌸 rabbim gönlünüze göre versin inşallah.hamile.kaliesam bebek isteyen anne adaylarına dua okucam post açip öyle.kucuk ve güzel bi niyetim var. Inşallah nasip olur bana da.anne oluo dua etmek tüm isteyenler e🙏🙏🙏🙏❤