Gamze5555 o hastanede doğum yaptım , bebeğimin haftasını dahi doğru yazmadılar , bebeğim güya nefes almakta zorlanmış ama odama getirip meme alması için zorladılar , sabaha karşı yoğun bakıma alıp ikindi zamanı melek olduğunu söylediler …. mahkemelik olduk yavruma otopsi yaptırdık