alperenim1 Annelerim 19 haftalik hamileyim. Ilk hamileliğim. Karnımda son 3 gündür ağrı oluyo özellikle gece yatarken beni uykudan uyandırıyo neden oluyo acaba??
Kvsr-klm alperenim1 bendede oluyordu idrar yolu enfensynu cıktı . Gecenın 3 de agrıdan aglayarak uyanıp acile gittigimi bılıyorum
alperenim1 Evet bende ağlamak üzereydim eşimde yanimda olmadığı için tek başıma olunca daha kötü oluyorum