29 haftalık hamileyim bu sabah özel bölgemde acayip bi sancıyla uyandım hatta baya bağırdığımı hatırlıyorum gün içinde bişeyim yoktu ama şuan adet olmadan önce yaşadığım sancıları yaşıyor gibiyim lavabodan da çıkamıyorum neden oluyodur acaba bilen var mı