Arkadaşlar bebegimi kaybettim ama forumdan çıkmak istemiyorum tekrar gebelik istiyorum ve faydalı bilgiler edindiğim icin ancak bildirimler geliyor,gelişimini görüyorum hergun çok canım yanıyor bu bilgileri sıfırlamanin bir yolu yok mu?Lütfen yardım edin foruma girerken ellerim titriyor,çok üzülüyorum..