dugmeninannesiii Devlet hastanesinde takip gerektiren hasta olmalı diyo. Önce normal muayene olup aynı gün gidip muayene olabilir miyim acaba ?
Mevaninannesi21 dugmeninannesiii önce kadın doğuma randevu alıp perinatoloji için kayıt açtırmalısın sonrasında perinatolojiden randevu alıp anca öyle gidebilirsin canım ben öyle yapmıştım
Deletedmom27 dugmeninannesiii ben direkt perinatolojiden randevu aldım Zeynep Kamil hastanesinden.. ve doktora ikili test için geldim dedim tamam dedi baktılar hemen bi uzman doktor ve asistan doktorla ..
RANA60 dugmeninannesiii önce kadin doguma gidiyosunuz doktor kontrol ediyo sonra gerekli göruyosa yeşil alan aciyo Mrs den veya 182 den perinatologa randevunuzu rahat alabiliyosunuz .bende öyle yapmişdim