Ebruuuucn1 Merhabalar kuzey isminin pek bir anlamı yok yanına güzel bir isim koymak istiyorum ama bulamıyorum önerisi olan varsa benimle paylaşabilir mi ? 😌
SERNUR Ebruuuucn1 bende kuzey aras ismini begeniyorum 😇 eşim yigenine kuzey ismini koymus eger koymasydı oglumuza kuzey ismini verecektik 😊 ama şimdi Agah Karan olcak nasipse ❤️ 💙
Cepni Kuzey ege çok güzel ben doruk ege koydum kuzey 3 tane arkadasım da var diye koymaktan vazgectim😊