Melek2306 Merhaba kızlar 17. Haftadayım bi kaç gündür vajinada batma oluyor. Bıde göbek deliğimin çevresinde acı hissediyorum ara ara. Bu şekilde sorun yaşayanlar var mı ?
mery_golge Merhaba . Bende 17+2 deyim aynı şeyler bendede oluyor doktora söylediğimde kontrol etti ultrasan cihazıyla rahime vs baktı herşey yolunda dedi
Melek2306 mery_golge benimde Cumartesi günü randevum vardı çok şükür hersey yolunda ama insan merak ediyor acaba başkalarıda yaşıyormu diye