Benimde suyum fazla rahim ağzı dikiş atıldı 14 haftalık iken. Şimdi 25+5 haftalık olduk halen fazla şeker suphelendi çıkmadı şeker tansiyonda normal. İlaç kullanıyorum su icin. Diyet yapıyorum makarna pirinç bulgur ekmek tatlı çikolata türü şeyler yemiyorum. Sebze et türü yiyorum.