Bseeyee Merhaba anne adayları bir sorum var 40+1 hamileyim ancak hiçbir Doğum belirtim yok sadece bel agrilarim arttı . Doğumun gerçekleşmesi için neler yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz
Dorukmoms Bseeyee bol yürüyüş merdiven çıkma öneriliyor canım birce sıcak duş 😂 ben de sezeryan ultrasona göre geçen hafta 40 haftalık olmuştu aşağıya da düştü sancılar da var ama sezeryan olacağı için sürekli oturuyorum adete göre de 38+5 im hayırlısıyla Çarşamba dogurcam
ZehrasMom Bseeyee riskli bi gebeliğiniz yoksa cinsel ilişki doğumu tetikliyor diye biliyorum canım squat yapabilirsin yürüyüş yapabilirsin sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🕊🙏♥️
badecanisik Bseeyee sıcak duş, yürüyüş, Eğilip kalkma egzersizleri yapabilirsiniz. Bide açılmanıza bakıldımı hiç
Bseeyee Dorukmoms rabbim hayırla kucağına almayı nasip etsin canim merdiven çıktım yürüdüm hurma yedim normal Doğum dedi doktor ama oğlum daha kanala bile İnmemiş İnan günler geçmiyor ne yapacağımı bilemedim 💕
Bseeyee Dorukmoms valla yarin deneyim canim insallah aylar geçti son günler mi geçmiyor anlamadım daha kanala inmedi dedi doktor 😃
Bseeyee ZehrasMom çok şükür risk yok canım squat denemedim hiç dur onu da deneyim sabah 😁😁 amin canim darısı bekleyen herkesin basına rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar versin
Dorukmoms Bseeyee vallason günler hic geçmiyor bana da bı turlu Çarşamba olmuyor artık doktor almazsa zaten dogurcam diyorum çünkü karnım çok düşmüş ve aşırı kasılmalar oluyor 😂dayanamıyorum resmen
Bseeyee Dorukmoms azıcık benimki de düşse keşke hala yukarıda rabbim hayırla kucağına almayı nasip etsin canım 💕
badecanisik Bseeyee cinsel ilişki de tetikliyor açılmaları. Ama sanırım sizde sancı noksanlığı var çnkü 2 cm açıklık doğm başladı demek oluyor nst sancılarınız yok demekki ama 2cmden sonra devamı gelir kalbinizi ferah tutun.. Sıcak duşla gevşetin kendinizi…
Bseeyee badecanisik duş artık her gün alıyorum canim günler mi geçmiyor ben mi acele ediyorum inan anlamadim