Bursa ceylan hastanesine giden anneler kimler ? Hangi doktor ?
Emine63 Sibel hanıma git derim iyi bir doktor😊
serapinci muayenesi ne kadar sibel hanımın ?
Emine63 115 olması lazım
Sibel hanıma gidiyorum 31+6 yiz gayet memnunum
Azizee doktor çok iyi biliyorum ama doğum ücreti ve muaneyesi diğer doktorla farklı