Aysenur96 Ebru2403 malesef bende unutuyorum elımden geldıkce ıcmeye çalışıyorum onu ıcınde önce ve sonra süt ürünleri tuketemıyosun tuketınce bır saat sonra ıcıyosun biraz zor oluyor
esraizmirli Ebru2403 bende unutuyodum ama bu ay demirim çok düşük çıktı günde 2 tane içiyorum dikkat edin çok çabuk demir düşüyor gebelikte
Gigy Ebru2403 decavit,coraspin,kan ilacı ,progestan Allah ne verdiyse var 🤭ben de karıştırıyorum hep, eşim liste yaptı buzdolabına astı iyi çözüm oldu valla gün gün içtikçe tik atıyorum öyle çözdük 🤭🤭
Ebru2403 Aysenur96 evet öyle.bende akşam .balik yedim.acaba balıktan sonra sıkıntı olurmuki diye dusundum
edanuur Gigy Decavit bende kullanıyorum hem hap hem damla olarak ve damla olanı tadı efsane kötü 😃 Sen nasil kullanıyorsun peki
esraizmirli Ebru2403 sabah kahvaltıdan önce içiyorum 9 gibi akşamda 5 gibi içiyorum acıkınca bazende yemek yedikten sonra 2 saat geçince içiyorum 😌 farketmiyor yani 3 içen bile var demir düşüklüğüne göre
Ebru2403 esraizmirli ben sabah 10 da akşamda 10 da içemeye çalışıyorum arasından vakit geçmesini bekliyorum önemi yokmu ozaman saati
Esryzr Elifaysu doğal olarak ne kullanıyorsunuz acaba ? Bana da doktorum ilaç verdi ama ben kullanmak istemediğimden doğal yollarla almaya çalışıyorum😁 keçi boynuzu özü içiyorum hergün. Siz neler tüketiyorsunuz?
esraizmirli Esryzr bende keçiboynuzu pekmezi içiyorum sonra demir ilaçlarımıda içiyorum ama hala demirim düşük tek başına keçiboynuZu bir işe yaramadı valla bende
Esryzr esraizmirli bende henüz bilmiyorum işe yarayıp yaramadığını tahlil yaptırmadım yakın zamanda 🤷🏻♀️
ymc0355 Ebru2403 ben alarm kurdum 9:30da kalkıp içiyorum saat 11 12 gibi de uyanıyorum tiroid ilacım var onu içiyorum yarım saat sonra da kahvaltı 🌸 alarm kurun içip yatın kalkınca da bir iki saat aç kalmayın