Kızlar 4 lü taramada alınan kanda spina bifida riski çıkmış. 17+2 haftalığız. Bugün doktor ultrasonda baktı tedaylıca omurilikte ve beyinde herhangi bir sıkıntı görünmüyor dedi.Ama en önemli sonucu ayrıntılı ultrasonda görürüz dedi. Perinatologa falan gitmemi söylemedi. Böyle bi durum yaşayan var mı . Sizler neler yaptınız bu süreçte.