Muzeyyenn Nasıl anlarız kızlar, ben normal doğum yaptım çok dikişim var ve 18 gün olmasına rağmen 3 gündür çok ağrım var. Yarın doktora gideceğim. Sizde oldu mu hiç belirtisi neydi