Havva- bende kalp sesini duymadım daha onum için gittim ama kalbi stmıyor dedi doktor bekliyorum bende cuma kontrole gidecem kanamam yok. Banada demişti doktor küçük yerleşme kanaması var bebeğin kesesinin yanında progestan yazdı kullandım iyi oldum ama şimdi bu durum var üzülmeyin unutma ki aglarsan daha cok kötü olursun Rabbim şifa versin inşallah 🌼🤲🤲😥