Biraz uzun olucak şimdiden özür dilerim eşim eski Türk isimlerini çok sever bende seviyorum gökbörü DİE düşündük sonra kaynanam söylerken gökböri DİE değişik sesler çıkartıyor bir soğudum isimden göktuğ düşündüm ama kararsızım işim öneriniz varmı bana yardımcı olur musunuz