Ayazzzzzz yok ondan, değil de şey içinmiş pozitif çıkarsa devlet hastanesine gidiyorsun pandemi hastanesinde doğum yapıyosun Bi de bebiş için önlem alınıyor sanırım maskeli falan emziriyosun fazla temas etmeden, inşallah olmaz öylr bişey güzel düşünelim güzel olsun