Sbnll Merhaba anneler ,tırnak makası ve tarak alacağım. Sizler nelerden memnun kaldınız ?Neleri öneriyorsunuz ?yardımcı olursanız sevinirim 😊
Abcxyz Sbnll tarağını saf bambu aldım dişleri falan yumoş yumoş pamukumun minik başı acımasın diye 🥰 diğer setlerdeki ve markalardaki taraklar bana çok sert geldi
Zeynep_cagdas Ben sadece tırnak makası aldım, tarak şimdilik almadım. Ne saçı var ki tarayayım diye düşünüyorum 😂😂
Seyma2861 Zeynep_cagdas imstagramdan ballıgebeyi takip ediyorum önermiyor zaten setleri iyi bi makas alın diyor 😀 banada gereksiz geliyor üstelik yüksek fiyatları
Zeynep_cagdas Seyma2861 evet kesinlikle, ben daha kendime o kadar pahalı tarak almadım 😂😂 minicik bebeğin de saçı taranmaz yani🤷🏻♀️ sonrasında duruma göre bakarız dedim 😂
Verasmommy Sbnll tırnak makası olarak ebebekten weebaby aldım memnunum tarak olarak chicco tarak fırça seti aldım fırçasını kullanıyorum güzel😊
Nssyclk Setler gereksiz pahalı bence. Ben wee’nin tırnak makasını ve nuk’un doğal saç fırçasını aldım sadece.
Seyma2861 Zeynep_cagdas sorma ya😁 bide genelde ilk gebelikler suda olsun Buda olsun hevesi😁 ya zaten kuzuların iki tel sacı olacak ne yapcak ilk zamanlar tarağı😁bizim setimiz yoktu büyümedik mi😁😁
Zeynep_cagdas Seyma2861 aynen öyle 😂 bizim her şeyimiz mi vardı sanki, maşallah bu yaşa gelmişiz 😂 leğende yıkadılar bizi be😂 kafamıza vura vura😂