Ne gibi bilgilendirme cnm , benim 3. Gebeliğim ama burda 2. Doğumum olacak inşallah 4 haftam kaldı allahın izni ile😊ilk doğumum tr de oldu devlet hastanesinde , 2. Burda oldu ve çok rahat hamilelik süreci geçirdim bir sıkıntım yoktu ve hastaneye çok fazla gidip gelmedim rutin kontroller dışında , 3. İse inşallah gene burda olacak gene bir sıkıntım yok çok şükür sadece ufak tefek ağrılar oluyor biraz dinleniyorum sağolsun eşimde yardımcı oluyor öle geçiyor hastanelik bi durumum olmuyor çok şükür , benim kaldığım yer güzel yer hastanesi felan iyi ben memnunum açıkçası birde gerçekten iyi bir midwife ve doktor önemli 😊