ikincikezanne_ https://hizliresim.com/m1I9du kızlar haftaya detaylı ultrasona giricez ama bu 12 haftalık görüntüsü anlayanlar yorum yapabilir mi cinsiyet için
Busra0710 =https://hizliresim.com/qJijPg][img]https://i.hizliresim.com/qJijPg.jpg[/img][/url bana da bakar mısınız ki burda 7+4
Hemsiremom Ne kadar güzel bi görüntü ya maaşallah kaliteli bi ultrason.tip olarak da erkeğe benzettim tabi sadece bi tahmin
ikincikezanne_ doktor da erkeğe benzetti ama kesin konuşmak için bekledi detaylı ultrasonu da kendisi yapacak
Hlme-26 ikincikezanne_ kız bebeklerinde şiş olduğu için pipi şeklinde gözüküyor Muş ilerleyen haftalarda gelişip kendini belli ediyormuş ama senin bebiş erkek bence kafa tasındanda belli tabi öncelikle rabbim sağlıklı evlat nasip etsin size 🙂🙏🏻