Mavi1907- 32.haftada nstde sancılar çıktı nasıl bir tedavi izleyecek acaba doktor.ayni durumu yaşayan hamileler var mı acaba yarın yeniden nstye bağlayacağız.
busbusbus10 Mavi1907- benim sancım çıkmıyor ama erken doğum riskim var 😥😥 bugünde lekelenmem oldu nst de bişey çıkmadı ama doktor dikkat et diyor bebeğim için ciğer geliştirici bile verdi 😥
Ssmmra Mavi1907- beni 24 saat yatırdı sancı azaltıcı serum verdi ciğer geliştirici vurdular iki doz çıktım progestan verdiler
Mavi1907- busbusbus10 teşekkür ederim cevapladığın için. Bunun çözümü yatış dedi bol su bol dinlen dedi benim doktorumda bakalım. Inşallah hayırlısı olur 🙏🙏🙏