Tugba1421 bende 21 haftalığım acaba ishaliniz var mı? Benim 2 haftadır ara ara geçmeyen ishalim var ama gazla birlikte oluyor. Daha önce sordum forumda corona falan yazan olmuş. Değilşm çok şükür ya üşürüyorum ya da bu haftalara has mı diye düşünmeye başladım. Szde oldu mu acaba bu dönemde ?