multefit Erken öğrendiğim gebeliklerimde sadece annelere filan en yakınlara kalp atışını duyup 8-10 haftalık olunca söyledik. Bu son gebeliğimi öğrendiğimde 3 aylıktı. 4. Ay kontrolünden sonra ailelere söyledik.Şuan 7,5 aylık, çoğu akraba filan bilmiyor.2 arkadaşım biliyor.Ailem de haftayı bilmiyor, 6,5 aylık filan demiştim 😂 Bi daha gene gene 37. Haftadan sonra “hadi hadi doğmadı mı doğmucak mı ne zaman doğacak” krizi yaşayamıcam.Doğunca öğrenir herkes.