Frdglp Gzdstn27 neden korkuyosunuzki bende sezeryan olucam bana daha rahat geliyo icimde hic korku yok cok sukur
Hiranur-Ecrin Gzdstn27 korkma hiç sakin ol herşey bebeğini görünce bitiyor sağlıkla kucağına alırsın inşaalah
Frdglp Gzdstn27 bende olmadim Allah yardimcimiz olsun genelmi olucaksiniz spinalmi ben spinal olucam o yuzden birazda olsa rahatim uyanik olucam ilk bebegimi ben gorucem Allah nasip ederse tabi🥰