Glsmozkn Kardelen_nm Doktor bana da dedi 10 gün içimde gelebilir bebek demişti de acaba normal mi bu açılma diye sordum ☺️ Allah bağışlasın evladını ☺️
Kardelen_nm Glsmozkn normal canım korkmana gerek yok amin sağol allah sağlıklı bir şekilde sağ sağlım kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi
Glsmozkn Kardelen_nm çok Çok amin 🙏 rabbim olmayanlara da nasip edip ,doğum yapacak olanlara da sabır ve kolaylık nasip etsin inşallah 😔