Ben de çok korkuyorum ama bununla başa çıkmaya çalışıyorum kendinizi rahatlatın lütfen doğumun normal bişey olduğunu kafanızın içine kazıyın…Onu oraya koyan Rabbim nasıl çıkaracağını da bilir merak etmeyin…Sancınız olunca paniklemek yerine bolca nefes alın gerçekten nefes sizi okadar rahatlatacak ki 🥰 bolca dua edin