kubrayylmz Etrafımdakiler begenmiyor özellikle kaynanam sakın koyma dedi ama onun inadına koycam en son benim ismimi koy diyo bide Baana hoş geliyor narin bir isim sizce nasıl eşim de pek gönüllü degil ama benim istediğim olacak