Mizgin2020 Cupkek ilk doktorum hep alttan baktı şuan ki yani 2. Doktorum 2 aydir hiç Altan muayene yapmadı hep karnimdan bakiyo büyüklüğünü de söylüyor yani doktor dan doktora değişiyor
Cupkek uykusuzbirben benim de erkek değiştirdim ilk defa gidicem diğeri kadındı o fark etmiyor yani de insan ikisinden de çekiniyor
Mizgin2020 Cupkek aynen bende sırf bu yüzden de ilk doktoru bıraktım yani suanki doktorum nasıl karnimdan bakıyorsa oda bakabilirdi yani 1 ay içerisinde 3 kere alttan baktı bunaldım inan
Cupkek Mizgin2020 evet yaa haklısın. İnsan çekinyor bunalıyor istemsizce bazıları da sanki husisi diyor gibi gıcıklığına 😂😂 yani öyle değildir tabi de öyle hissediyorsun işte 🥴😂