Biliyorsunuz 3 bebeğimi kaybettim şimdi yeniden hamileyim Allah izin verirse haftaya salı kontrolümüz var keseyi görünce oksapar iğne başlayacakmış doktorum bir çok eczaneye sordum depolarda bile yok dediler corona tedavisinde de kullanıldığı için kalmamış . Ki kalsa bile eşimin iş yeri kapandı pandemi nedeniyle bir paketine 250 TL dedi eczane ama reçete yazılınca değişir mi bilmiyorum fiyatı . Elinde kullanmadığınız oksapar iğne olup göndermek isteyen olursa yorum yazabilir mi şimdiden teşekkürler