Merhaba kızlar 6+2 haftalık oldum bugün doktora gittim ve 10 gün önce gitmiştim kese var ama bebek gözükmemişti şimdi çok şükür kese boyutu ve bebeğimi gördüm ama kese rahimde ortada değilde kenara daha çok yakınmış buda sıkıntı çıkarabilir dedi yani düşük olabilir size sorum şu ki başına böyle bisey gelen oldumu ister istemez tedirgin oluyorum açıkçası