Kızlar ben geçen hafta doktoruma gittim bana 7.haftamda oldugunu söyledi bugün tekrar gittim şikayetlerim vardı uştrasonda baktı ve normalde 7+5olması gerekiyordu kendinin demesine göre bugün bana 8+2 haftalık dedi böyle birşey nasıl olabiliyor karşılaştınız mı böyle birşeyle